Domea.dk har udviklet appen Min boligservice, som du kan installere på din smartphone eller tablet. Den gør hverdagen for dig som beboer i en almen bolig lettere. Her kan du:
Melde fejl og mangler i boligen ind til servicecentret og vedhæfte op til tre fotos
Muligheden for at tage billeder af fejlen og sende dem til servicecentret giver en mere præcis beskrivelse af problemet, så du får den rette hjælp første gang og slipper for evt. dobbeltbesøg. Du kan desuden melde ind døgnet rundt, når det passer dig, uden at være afhængig af, om servicecentret har åbent.
Hurtigt få servicemeddelelser fra servicecentret
Du er sikker på at få besked, når der er noget, du skal vide, fx hvis der bliver lukket for vandet. Det gør det også lettere for servicecentret at sende beskeder ud, så de får endnu mere tid til at hjælpe dig og dine naboer med andre ting.
Få opslag fra naboer på den digitale opslagstavle – eller selv slå noget op
I får jeres eget mini-Facebook, hvor du kan like og kommentere andres opslag eller selv slå et op. Måske har du brug for hjælp til at få flyttet en sofa, for at låne en boremaskine eller vil fortælle, du holder fest på fredag.