Administration blev effektiviseret med 25 mio. kr. og priserne blev sænket med op til 35 procent. Ejendomsdriften blev effektiviseret med op til 20 procent. Kundeservicen blev styrket med bla. ugentlig åbningstid på 56 timer. Domea.dks kunder ejer nu 52.000 boliger mod 34.000 boliger i 2013.

Bestyrelsesformand Jens-Anker Gjelstrup fortæller om, hvorfor Domea.dk skal være en skarp forretning og samtidig kæmpe for den gode sag - at sikre grundlaget for det gode boligliv lokalt.
Adm. direktør Thomas Holluf Nielsen fortæller om hvordan Domea.dk i 2015 nåede i mål med en ambitiøs effektiviseringsstrategi, som styrker Domea.dks konkurrenceevne på pris, service og kvalitet.
Økonomidirektør Bent Fjord redegør for Domea.dks økonomiske resultater. Økonomien er solid og regnskabet er tilfredsstillende.