Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

– Vi er på alle leder og kanter tæt på 100 % tilfreds. Og kommer vi med noget, bliver der lyttet og handlet. Ellers har vi ikke noget med Domea.dk at gøre i det daglige, det kører bare af sig selv, helt gnidningsløst.

Villy Brejning, organisationsbestyrelsesformand i Boligselskabet Domea København, fuldkunde og byggekunde

 

– Det handler om at være robuste, både i den daglige drift og i forhold til udvikling. Begge dele kræver flere og flere ressourcer, og skulle BO-VEST – med den størrelse, vi har – selv stå for det, ville det blive dyrere. Det koster at stå uden for fællesskabet. Flere tænker bedre sammen, og der er flere til at betale regningen. Vi har stor indflydelse på løsningen og udvikler hele tiden i samarbejde med Domea.dk og de andre forretningskunder.

Ulrik Brock Hoffmeyer, administrerende direktør i boligadministrationen BO-VEST, forretningskunde

 

- Vi er fuldt ud tilfredse med samarbejdet omkring vores byggeprojekter. Det er en fornøjelse og personligt meget spændende at være en del af. Lars (byggeprojektleder i Domea.dk) er god til at involvere og orientere os, og der bliver lyttet. Vi er med i hele processen omkring indretning af boligerne – alt lige fra selve indretningen til placering af køkkenelementer og stikkontakter, valg af trægulv, klinker osv. Vi, der selv bor i noget nyt, ved, hvad der fungerer i dagligdagen, og hvad der ikke gør, og det er også en hjælp for rådgiverne i den tidlige fase af projektet. Så vi og Domea.dk er i høj grad sammen om at skabe boliger, der er attraktive at flytte ind i.

Marianne Schultz, organisationsbestyrelsesformand i Boligselskabet Domea Randers, fuldkunde og byggekunde

   

– Vi havde en rigtig dårlig økonomi og var tæt på at lukke ned, inden vi indgik en aftale med Domea.dk. Men allerede ved første indledende møde havde Domea.dk undersøgt vores baggrund, de vidste, hvem vi var, og kom med ideer. Vi indgik en aftale og har siden kigget på hinanden mange gange og sagt: Godt, vi gjorde det. Vores økonomi er vendt, og det bliver kun bedre og bedre.

Rose Petersen, organisationsbestyrelsesformand i Villabyernes Boligselskab, Solrød, fuldkunde

 

– Vi har valgt en professionel samarbejdspartner til nogle af administrationsopgaverne. Valget er faldet på Domea.dk, der kunne tilbyde os lige præcis den ekspertise og valgfrihed inden for økonomistyring og digitalisering, som vi var på udkig efter.

Bent Jacobsen, organisationsbestyrelsesformand i Alfabo, forretningskunde

 

– Vi har et godt samarbejde, særligt med kundechefen på servicecentret i det daglige. Man går aldrig forgæves, og han inddrager os i det omfang, der giver mening. Det er hans fortjeneste, at jeg er blevet bedre klædt på som formand. Og vi har fået sat Varde på landkortet. Vi har bl.a. været igennem en omstrukturering, så jeg nu for andet år i træk har kunnet stille mig op og sige til beboerne, at huslejen falder.

Birgith Holte Albertsen, organisationsbestyrelsesformand i Boligselskabet Domea Varde, fuldkunde og byggekunde

 

Kontakt os


Til toppen