En samarbejdsaftale for jer med egen forretningsførelse begynder typisk med en stærk, fælles it- og administrationsplatform, hvor I får en solid ballast og volumen, så I kan drive organisationen og betjene jeres beboere og bestyrelser effektivt langt ind i fremtiden. Og I får glæde af en række stordriftsfordele, bl.a. i form af et reduceret investeringsbehov og lavere enhedsomkostninger.
Men det kan også være, I har brug for at supplere jeres arbejde i boligorganisationen eller boligadministrationen på anden vis. Måske ønsker I at sætte fokus på udvikling af jeres medarbejdere og søger derfor HR-ekspertise, eller I behøver hjælp til at styrke kommunikations-indsatsen eller på jura- ellr løn-området.
Som kunde er I en del af et fællesskab og har indflydelse på, hvor vi skal hen. Som Ulrik Brock Hoffmeyer, administrerende direktør i boligadministrationen BO-VEST, der er kunde med egen forretningsførelse hos Domea.dk, siger:
- Det koster at stå uden for fællesskabet. Flere tænker bedre sammen, og der er flere til at betale regningen.
Læs flere udsagn fra kunder her
Herunder kan I læse mere om, hvad vi tilbyder. Men der er også en masse nuancer, som kan være svære at beskrive. Tøv ikke med at kontakte os, hvis ikke I finder det, I søger, så sammensætter vi en løsning, der passer til jer.