Hvorfor kan man ikke ringe til Domea uden for almindelig arbejdstid, når man selv har fri? Det spørgsmål kan snart besvares med et: Jamen det kan man da også.

For fra tirsdag 7. april udvider Domeas Kundeservice åbningstiden på telefonerne med 21 timer om ugen. Det betyder, at du kan få en medarbejder i røret fra kl. 9-20 mandag og torsdag samt helt fra kl. 8-20 tirsdag og onsdag.

Fredag er der åbent fra kl. 9-13. Og endelig kan man også ringe om søndagen, hvor telefonerne er åbne fra kl. 10-14. De udvidede åbningstider køres som en test i tre måneder.

Lene Hadbjerg Sørensen, der er chef for Domeas Kundeservice forklarer, hvorfor man har valgt at lægge ud med en testperiode:

- Det har hele tiden ligget i kortene, at vi ville udvide åbningstiderne på telefonerne mere end vi allerede har gjort. Samtidig kan vi se, at vores selvbetjening på hjemmesiden bliver brugt flittigt. Derfor ved vi endnu ikke, hvor stort behovet for længere åbningstider er. Og det er baggrunden for, at vi i første omgang kører det som en test, forklarer Lene Hadbjerg Sørensen.

Hun understreger, at det er de samme medarbejdere som hidtil, der betjener telefonerne. Derfor kan de, der ringer i den udvidede åbningstid, også forvente at få den samme gode service som de får i dag.

De nye åbningstider gælder kun for telefonerne. Det er ikke muligt at møde personligt op i den udvidede åbningstid Tåstrup eller Vejle, hvor Domeas Kundeservice holder til.

Åbningstider på Kundeservices telefoner fra 7. april og tre måneder frem:

​Mandag   0​9.00 - 20.00
​Tirsdag    08.00 - 20.00
​Onsdag   ​ 08.00 - 20.00
​Torsdag   ​09.00 - 20.00
​Fredag     09.00 - 13.00
Søndag ​   10.00 - 14.00