Domea.dk’s generalforsamling, som skulle være afholdt i begyndelsen af april i forbindelse med den årlige landskonference, måtte aflyses pga. coronakrisen. Der er nu fastsat en ny dato for afvikling af Generalforsamlingen, og det bliver den 18. september 2020.

Det sker selvfølgelig under forudsætningen af, at restriktionerne i forbindelse med coronakrisen tillader det – og efter de anbefalinger, myndighederne udstikker til den tid.

På Generalforsamlingen vil Domea.dk’s bestyrelse ved formand Poul Rasmussen bl.a. aflægge sin årsberetning, indkomne forslag vil blive behandlet, og nye medlemmer og en ny næstformand skal vælges til bestyrelsen.

Nærmere information om sted, tid og tilmelding følger.

Landskonferencen 2020 er fortsat aflyst.