Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

2020 blev et anderledes år for Domea.dk – et år hvor den globale coronaepidemi vendte op og ned på det meste. Arrangementer måtte udskydes og aflyses, møder blev afviklet digitalt, opgaver løst på distancen og rigtig mange medarbejdere måtte arbejde hjemmefra i lange perioder.

Samtidig har 2020 været et år, hvor der er blevet fundet løsninger på mange af de udfordringer, som epidemien har skabt. Og et år, hvor der er blevet taget, hvad der bedst kan betegnes som, et digitalt tigerspring af alle de medarbejdere, som på rekordtid har evnet at omstille sig til en ny virkelighed.

Den strategiske retning i Domea.dk er ikke længere ny. Den ligger fast. Men 2020 har i høj grad været året, hvor der for alvor, på tværs af en række projekter og initiativer, er blevet taget fat på at eksekvere på den fælles retning. Fællesnævneren for mange af initiativerne har handlet om at sætte kunden i centrum og finde balancen mellem det stærke fællesskab og den fleksible opgaveløsning.

Årets resultat blev et overskud på 6,7 mio. kr. Det skal ses i forhold til et budgetteret overskud på 0,1 mio. kr. Samtidig voksede den samlede egenkapital, så den ved årsskiftet udgjorde 106,7 mio. kr.