Hvad kan Min boligservice?

Min boligservice gør det lettere for dig som beboer at:

  • Indmelde fejl/mangler i boligen med fotos taget med mobiltelefonen
  • Få servicemeddelelser fra servicecentret, ex om hvornår vandet er lukket
  • Få opslag fra naboer på en digital opslagstavle, hvis man mangler hjælp til at få flyttet en sofa, låne en boremaskine eller holde fest på fredag
  • Få kontaktoplysninger på dit lokale servicecenter

Du kan hente app'en til din iPhone eller Android telefon i App Store eller Google Play ved at søge på ’Min boligservice’ eller hent app'en via links nedenfor:

Hent app'en i App Store

Hent app'en i Google Play

 

 

Konkurrence: Vind gavekort!

Vi vil gerne have, at så mange som muligt får glæde af Min boligservice og henter den i App Store eller i Google Play. Derfor udskriver vi en konkurrence. Alle beboere, der har oprettet sig som bruger i Min boligservice, deltager i lodtrækningen om 10 gavekort af 500 kr. fra Gavekortet.dk. Du skal nå at oprette dig som bruger inden udgangen af uge 1 for at være med i lodtrækningen. Vinderne offentliggøres på opslagstavlen i Min boligservice i uge 2 (2017).

Formålet med Min boligservice

Formålet med Min boligservice er at give dig som beboer en bedre service. Både digitalt med brugervenlighed og enkle funktioner. Men også telefonisk beboerservice, fordi kontaktinformationerne i app’en betyder, at du hurtigere får fat i den ”rigtige” medarbejder. Det skal også gerne betyde, at mange beboere vil bruge app’en i stedet for telefonen, fordi app’en har åbent døgnet rundt i modsætning til vores lokale servicecentre. Det giver vores lokale medarbejdere mulighed for at planlægge deres arbejde mere effektivt til gavn for dig som beboer.

App’en erstatter ikke den hidtidige service til beboerne

Det er vigtigt at slå fast, at app’en ikke medfører en dårligere service overfor beboere, der ikke har app’en. Det handler primært om at forbedre den digitale service til beboere gennem brugervenlighed og enkle funktioner.