Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

INI administrerer omkring 9.000 udlejningsboliger for Grønlands Selvstyre og for landets kommuner. Virksomheden er i gang med en strategisk rejse og er fokuseret på at udvikle sig som en strategisk partner for selvstyret og kommunerne i forhold til løsningen af de boligpolitiske udfordringer i Grønland. Derudover har INI’s forretningsstrategi også fokus på bl.a. digital forretningsudvikling og kundevendte løsninger.

Derfor har INI rakt ud til Domea.dk, og sammen har de to virksomheder over en længere periode haft en række gode drøftelser.

Det er mundet ud i, at INI har valgt at indgå et partnerskab med Domea.dk, som grundet sin forretningsmodel og erfaring i den almene branche netop kan støtte den strategiske udvikling af INI.

- Vi ser frem til samarbejdet med Domea.dk. Og gennem partnerskab med en så erfaren partner som Domea.dk forventer vi at kunne udvikle løsninger til gavn for både INI og vores lejere, siger INI’s administrerende direktør, Henrik Rafn.

En del af et stærkt individuelt fællesskab

INI træder som ny erhvervskunde ind i det stærke fællesskab, som Domea.dk repræsenterer med sine ca. 70 kunder, som til sammen ejer eller administrerer boliger over det meste af Danmark.

Administrerende direktør i Domea.dk, Thomas Holluf Nielsen, er glad for at kunne byde INI velkommen og glæder sig til det nye samarbejde.

- Jeg synes, det er et rigtigt spændende samarbejde, og jeg er stolt af den tillid, INI viser os. Vi har i forvejen kunder fordelt over stort set hele Danmark, hvilket vi drager en række fælles fordele af. Derfor er jeg også begejstret for, at vi med INI nu får en endnu større geografisk rækkevidde, som endda strækker sig ud over landets grænser, fortæller han.

Der er store kulturelle, strukturelle og praktiske forskelle på det almene setup i henholdsvis Grønland og Danmark – men der er også mange fællesnævnere. Og spørger man Thomas Holluf Nielsen, giver partnerskabet rigtig god mening både for INI og for Domea.dk.

- Der er ikke kun én måde at være kunde på i Domea.dk. Nogle køber ydelser og rådgivning inden for dele af den samlede palet, præcis som det også er tilfældet her, mens andre køber fuld administration. Og vores kunder er alle sammen forskellige og har forskellige behov. Det, der er det væsentlige, er, at vi kan tilbyde både et stærkt professionelt fællesskab og fleksible løsninger, som er tilpasset den enkelte kundes behov. Og så er det underordnet, om man har hjemme i Svendborg, Holstebro eller i Sisimiut, siger han.

Med INI som ny erhvervskunde yder Domea.dk nu rådgivning og administration for omkring 70 kunder, som samlet ejer eller administrerer over 80.000 boliger.