Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

Den lokale webredaktør skal udpeges af bestyrelsen, men behøver ikke at være medlem af bestyrelsen. Faktisk behøver webredaktøren ikke engang være beboer i boligafdelingen. Nedenstående forretningsgang skal benyttes, når en ny webredaktør udpeges:

  1. Bestyrelsen udpeger en webredaktør ved et bestyrelsesmøde og noterer det i referatet.
  2. Formanden samt den nye webredaktør udfylder og underskriver et aftaledokument (se nedenstående dokument).
  3. Aftaledokumentet samt en kopi af referatet, hvor bestyrelsen udpegede webredaktøren, sendes til tilhørende servicecenter.
  4. Den nye webredaktør gennemgår selv den digitale vejledning for, hvordan man tilretter hjemmesiden.
  5. Webredaktøren er nu klar til selv at arbejde med hjemmesiden.

Her finder du de relevante dokumenter til rollen som webredaktør:

Her finder du vejledninger, som kan hjælpe dig med både tekst- og billedredigering af hjemmesider:

Som bestyrelsesmedlem har du adgang til en række oplysninger, bl.a. om økonomien i dit boligselskab/-afdeling. Her kan du se dine muligheder og få vejledning til offentliggørelse af referater. Disse vejledninger kan også være relevante for den lokale webredaktør:

Kontakt

Har du brug for hjælp til lokale hjemmesider eller digitalt bestyrelsesrum, kan du kontakte websupport

Oftest stillede spørgsmål