Icon / ae andet arrow-down arrow-down arrow-down beboermappen Boligsøgning bytte-fremleje photograph checkmark checkmark document domea_ae dropdown_arrow Forbrug handbog husleje-forbrug hvad-almenbolig klage LinkedIn location login mail opsigelse phone Print reparationer-forbedringer search share_facebook share_linkedin share_mail share_twitter Svar på tilbud Twitter sog-bolig svar-lejetilbud websupport midtdanmark syddanmark sjaelland hovedstaden nordjylland

- Ideen om at udvikle den almene sektors version af ”Hotels.com” indgår i vores ambitiøse digitaliseringsstrategi, som ét ud af en lang række digitale udviklingstiltag, der skal styrke kundeservice og effektivisere den almene boligadministration og ejendomsdrift. Vi har som alle virksomheder ambitioner, men ikke alle i branchen har størrelsen til selv at finansiere it-udviklingsprojekter. Derfor giver det rigtig god mening, at vi på tværs af branchen puljer kræfterne. Ved at gå sammen kan vi søsætte mere ambitiøse digitaliseringsprojekter og samtidig får flere almene boligorganisationer glæde af de nye løsninger, siger Thomas Holluf Nielsen, administrerende direktør i Domea.dk. 

 

Vi har som alle virksomheder ambitioner, men ikke alle i branchen har størrelsen til selv at finansiere it-udviklingsprojekter. Derfor giver det rigtig god mening, at vi på tværs af branchen puljer kræfterne
Thomas Holluf Nielsen, administrerende direktør, Domea.dk

Hos Domea.dk har det resulteret i en helt ny hjemmeside - www.lejeboligen.nu - til boligsøgende, hvor systemet bag ved sørger for, at det er nemt at søge og blive skrevet op til boligerne. Siden skal giver de boligsøgende et bedre overblik over alle Domea.dk-administrerede boliger, fordi ledige boliger og boliger med venteliste fremadrettet findes samlet ét sted.

- Vi har arbejdet intensivt med brugervenlighed, design og søgeteknologi for at give den bedst mulige digitale kundeoplevelse. Formålet er at forbedre vores kundeservice og styrke udlejningen af boliger, siger Thomas Holluf Nielsen.